poniedziałek, 12 marca 2012

Projekt Denko

Szybki post o kosmetykach, które mi się skończyły  i czym je zastąpiłam:

Krem pod oczy z Avon na krem z Organix (to już mój drugi słoiczek, na pewno kupie następne lecz miedzy poszczególnymi słoiczkam i będą inne) 

Healty Mix na Healty Mix Serum jak dlamnie oba niezawodne. 

Tonic z Garnier ( zawsze kupuje w promocji po 90c i w połowie butelki już mi się nudzą) na mgiełkę z TBS

Skoczyły mi się moje najlepsze perfumy na świecie Burberry Weekend wiec chcąc nie chcąc wykańczam Davidoff CW

Krem z Garnier (czerwony)  zamieniłam na Olay bez rewelacji oba te kremy  (ale nie zapychają mnie)


Korektor pod oczy HM porażka (nie zużyłam go do końca przeterminował się ) na pewno do niego nie wrócę podkreślał wszystkie zmarszczki. Natomiast  korektor z 2000 Collectino jest naprawdę super jak to mówi Radzia robi swoja robotę.

Ja to mam szczęście jak mi się coś kończy to zawsze po parę produktów na raz. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz