poniedziałek, 12 grudnia 2011

NYC

Dawno mię tu nie było, więc szybki post na rozgrzewkę. Kupiłam  ostatnio parę lakierów, za 1e z rożnych firm . Dziś przectawie wam  czerwień z NYC w numerze 235 Fine Red Wine.
Co obiecuje producent:
  • wytrzymałość powyżej 7 dni
  • 50% mocniejsze paznokcie
Jeśli chodzi o wytrzymałość to u mnie tradycyjnie 4 dni z tym, że się ściera a nie odpryskuje. Nie za uwarzyłam by były mocniejsze. Jeśli chodzi o konsystęcje, to jest dość rzadka co mi utrudnia ładne rozprowadzenie lakieru na płytce. Natomiast by otrzymać głębię koloru jak w buteleczce potrzeba z 2 do 3 warstw.
Długo zasycha, ale jak odbiłam niechcący koszulke na płytce, po chwili lakier się sam jakby to nazwać zregenerował, odbicie zniknęło. Kupie jeszcze jeden lakier z tej firmy tylko po to by sprawdzić czy wszystkie tak masakrycznie długo schną. Ach  buteleczka jest o pojemności  9,7ml.   

Następny post o prezencie mikołajkowym.
Macie lakiery z NYC lubicie je ?

1 komentarz:

  1. Nie mam lakierów z tej firmy. Szkoda, że długo schnie, bo kolor jest naprawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń